13.09.2014 22:49

Vypadá jako kráva, mluví jako kráva, ale je to

V anketě jste si mohli hádat, zda tento popis pasuje na opatrovnickou stolici Libunu Kantůrkovou, zastánce homosexuálních deviantů Jirku Dementstbiera, multi-kulti feministku Anču Šabatovou, pomatenou ministryni nespravedlnosti Helen Válkovou nebo starou raketu Helču Langšádlovou. To byla hodně složitá hádanka, protože základní popis odpovídá všem nabízeným možnostem, přesto většina z vás odpověděla správně.

Budeme muslimům ustupovat, dokud tu nezačnou explodovat bomby?

autor: Michal Malý

Jsem schopen akceptovat, že jsou i mírumilovní muslimové. Jsem schopen věřit tomu, že ne každý muslim chce odpalovat bomby na tržištích, či střílet rakety na civilisty. Ale vše má svou hranici.

Tou hranicí je hranice státu, ve kterém žiji. Nevidím sebemenší důvod, proč u nás stavět mešity, přijímat zákony vyhovující muslimům a zcela odmítám to, aby ombudsmanka Šabatová, která má hájit práva národa, kterého je příslušnicí, hájila na úkor svého národa údajná práva někoho jiného.

A nyní trocha informací ke konkrétní události – citace z rozhovoru s ředitelkou pražské Střední zdravotnické školy Ivankou Kohoutovou (zdroj: eurozpravy.cz) : "Prvopočátek tohoto případu vůbec se šátky nesouvisel. Požadovali jsme, aby dívky doložily dle školského zákona doklad o pobytu na území České republiky. Zatímco jedna nám to poskytla, druhá, která si následně stěžovala u ombudsmana, tak neučinila. Nestalo se tak ani v den zahájení školního roku. Žádný doklad o pobytu ani průkaz azylanta u sebe neměla," říká Kohoutová s tím, že nejprve vůbec neřešila, zda dotyčná studentka vyznává islám či jiné náboženství. "Vůbec jsem netušila, že jsou muslimského vyznání. Náboženské vyznání nezjišťujeme. Přišly za mnou do ředitelny bez pokrývky hlavy.

Později přišla řeč na to, že budou muset ošetřovat pacienty v nemocnici a že tam budou muži, i to, že budou muset nosit uniformu. Ptala jsem se, zda jim to nebude vadit. Bylo mi řečeno, že to není žádný problém," říká Kohoutová. Tedy, sečteno a podtrženo, minimálně jedna ze studentek nesplnila podmínky pro pobyt a studium v ČR, obě se dobrovolně pohybovaly bez hidžábu a následně se obě dívky, kterým víra zakazuje být o samotě s cizím mužem a jakkoli se jej dotýkat (čemuž by se jako zdravotní sestry nevyhnuly) vyjádřily, že s tím nemají problém. Nicméně, ač hidžáb do té doby nenosily, začaly si u ombudsmanky stěžovat na diskriminaci. Očividně zcela účelově. Prezident Zeman to komentoval slovy: "šátkem to začíná, burkou to končí". Já si dovolím dodat, že bombou to končí.

Burka zcela skrývá identitu člověka a dokonce i jeho pohlaví. Došlo k mnoha případům, kdy muslim v burce, vydávající se za ženu, odpálil na svém těle nálož. Muslimové si u nás na jednu stranu stěžují, že jsou omezována jejich práva, na druhou stranu ti radikální vraždí nevinné civilisty v hysterické snaze vnutit světu své náboženství a z něho vyplývající snahu ovládnout svět. Evropa se otevřela imigrantům, muslimy nevyjímaje.

Celý článek zde  Budeme muslimům ustupovat

Proč se bát šátku

autor: Jaroslav Fišer

Při postupu islamistů Evropou můžeme vysledovat několik etap. První etapou je prostý příchod za dočasnou prací. Druhou etapou je poznání, že se dá pracovat nadále a získat tak obživu pro další příbuzné a přátele, kteří přijdou ze své země. Třetí etapou je zjištění, že sociální systém hostitele je příznivý pro podporu založit zde rodinu a využívat blaho, které ve své zemi nikdy nepoznali. Začíná vznikat nová islámská komunita, která už neuvažuje o návratu domů. Našli zde lepší domov a začínají prosazovat svoje „práva“ a zvyky, například i ten šátek či burku. Čtvrtou etapou je úplné spojení rodin, vznik nových generací, občanů státu se všemi právy a výhodami. Pátou etapou je teritoriální rozšíření a vytlačení původní populace. V průběhu všech těchto etap si zachovali své islámské kořeny, což jim neumožnilo dosáhnout na postavení, vzdělání a ekonomické zajištění většinové společnosti. Naučili se využívat sociální a ekonomická práva demokratické společnosti, což jim nebrání ve frustraci a opovrhování tímto systémem jako slabým a zkaženým. Výsledkem je tak na dobytém území nastolení islámských pravidel denního života, protože islám jako náboženství je životním postojem.

Celý článek zde  Proč se bát šátku

(poz. Při postupu cikánů do České republiky je pouze jedna etapa. - zjištění, že sociální systém hostitele je příznivý pro podporu založit zde rodinu a využívat blaho, které by nikde jinde ve světě nepoznali.)

Nepotřebujeme ombudsmana, jakým je multi-kulti feministka Šabatová. Ombudsmana, který se vyjadřuje k náboženství či problémům, aniž by je znal. Ombudsmana, který se zastává populisticky přistěhovalců namísto toho, aby hájil práva občanů této země. Jestliže my máme (pod trestem pokuty či vězení) respektovat arabský svět a na jeho území nesmíme na veřejnosti vzít legitimní manželku za ruku, natož ji políbit, či si dát sklenici piva, pak bude tento arabský svět a jeho příslušníci respektovat na našem území naše práva, naše zvyklosti a náboženství. Pokud se to muslimům nelíbí, ať zůstanou tam, odkud přišli. A multi-kulti feministka Šabatová také.

Když někdo vypadá jako kráva a mluví jako kráva, nemusí to být kráva, ale veřejná ochránkyně práv...

—————

Zpět


HLEDEJ NA ADIKII

Pokud nechce věřit těm  pohádkám Ovčí babičky a hledáte informace k určité věci, využijte funkci

 

HLEDAT zadáním klíčového slova.


       Mééé.... mééé...
Za protektorátu se tu nic hroznééého neeedělo. 




ADIKIA JE PRO ZMĚNU


ADIKIA PODPORUJE

www.hnutiusvit.cz

Podrobný program ZDE


Na ohavnou chlípnost proti přírodě nelze být hrdý!